Jsme profesionální organizátor online a hybridních eventů
Skloubením našich dlouholetých zkušeností s POŘÁDÁNÍM EVENTŮ různého charakteru a moderními technologickými postupy vám nabízíme PROPOJENÍ lidí z vaší firmy, z jejich home office i z celého světa v plně realizovaném VIRTUÁLNÍM PROSTŘEDÍ. Ve spolupráci s námi můžete pořádat online konference, prezentace nových výrobků, služeb a MNOHO JINÝCH AKCÍ, které účastníky zaujmou a obohatí. Pomůžeme vám uspořádat podmanivou VIRTUÁLNÍ KONFERENCI, která přináší výsledky, či proměnit váš živý přenos v plně realizovaný online zážitek s poutavým SDĚLENÍM KLÍČOVÝCH INFORMACÍ.
Jako jediní v České republice nabízíme 3D+ TECHNOLOGII přenášející Váš event do dokonalé 3D kopie reálných prostor, jenž nabídne delegátům plnohodnotnou účast na virtuální akci se všemi možnostmi setkávání a navazování nových, nebo prohlubování stávajících vztahů a to téměř identicky jako na fyzických akcích. Vše možné díky platformě zobrazující v reálném čase všechny účastníky, kteří mezi sebou mohou kdykoliv komunikovat, účastnit se volnočasového programu nebo zapojovat se do dění na podiu s řečníky. Tato platforma je prověřena mnoha eventy z toho největšího se účastnilo několik tisíc osob najednou a v nejrozsáhlejším jste mohli nalézt 167 virtuálních stánků.
Náš EVENT MANAGER vám pomůže s nastavením konceptu akce, bude vaším hlavním pomocníkem PŘED, BĚHEM, ALE I PO eventu. Ke každé naší akci také připravíme metriky měření přínosu na základě zpětné vazby účastníků, díky které dokážeme přesně sledovat NÁVRATNOST investic.
Uvažujete o organizaci online nebo hybridního eventu?
Dejte nám vědět!